Zašto biste trebali pokrenuti iskustvenu marketinšku kampanju za foto kabinu za svoj brend
Brendovi širom svijeta polako se suočavaju s činjenicom da tradicionalni marketing ne stvara onu vrstu svijesti o brendu i angažmana koji im je potreban. Današnji kupci više ne kupuju bilborde i online reklame. Ove stvari su jednostavno previše nematerijalne i daleke. Potrošači žele nešto privlačnije.
Kao takvi, brendovi mijenjaju taktiku i pokušavaju nove metode da dopru do svoje ciljne publike. Tu dolazi iskustveni marketing. Dok tradicionalni i onlajn marketing povezuje brend sa njegovom publikom na apstraktan način, iskustveni marketing se fokusira na podizanje svesti i interakcije kroz iskustva u realnom vremenu. I ovaj angažman u realnom vremenu je razlog zašto je tako efikasan.
Ljudi su sentimentalna stvorenja, a lična iskustva u stvarnom vremenu stvaraju emocionalni utisak na nas. Photobox-ovi su nam godinama bili način da dokumentujemo te drage emocije i evoluirali su kako bi stvorili emocionalnu vezu između brendova i kupaca kako bismo potaknuli marketinške napore. Kada je u pitanju posao, ako se brend može emocionalno povezati s nama, vjerojatnije je da ćemo se identificirati s njim kao kupcima. Ako vaše poslovanje ne stvara angažman i interakcije koje su vam potrebne nakon svih vaših marketinških napora, onda je možda vrijeme da isprobate iskustveni marketing.
Ovaj članak će se osvrnuti na to kako iskustveni marketing funkcionira i kako možete koristiti kampanju za digitalne foto štandove da povećate angažman brenda.
Šta je iskustveni marketing?
Inače poznat kao marketing angažmana, iskustveni marketing je reklamna/marketinška strategija koja nastoji izgraditi svijest, angažman i interakciju između brenda i njegove ciljne publike kroz događaje u stvarnom vremenu. Ove kampanje obično prikazuju ključne aspekte poslovanja, poput njegovih vrijednosti i ciljeva. To nisu reklamni trikovi ili programi koji se održavaju kako bi se potrošači uvjerili da kupuju od kompanije. Umjesto toga, iskustveni marketing se fokusira na stvaranje pozitivne emocionalne veze između brenda i kupca kroz aktivno učešće u događajima usredsređenim na brend.
Omogućava potrošačima da osete i vide brend, donoseći proizvode, usluge i osnovne vrednosti poslovanja u svih svojih pet čula. Ova praktična interakcija je nešto što ni najbolja digitalna i tradicionalna marketinška strategija ne može postići.
Postoje različite vrste iskustvenih marketinških kampanja. Neke od najpopularnijih opcija za koje ste vjerovatno čuli od vrhunskih brendova uključuju pop-up događaje, radionice, izložbe proizvoda, lične ankete, izložbe automobila, sajmove itd. Ove kampanje imaju dvije zajedničke stvari: usmjerene su na brend i nastoje osobno angažirati potrošača. U svojoj srži, ove karakteristike su ono što je iskustveni marketing.
Istaknite svoj brend uz photobox.ba!
Uz rastuću popularnost društvenih mreža i utjecaja influencera na prodaju, kompanije sve više traže načine kako da iskoriste potencijal koje nudi digitalni marketing.
- Na koji način biti drugačiji od drugih prilikom organiziranja eventa?
- Kako napraviti da se svi osjećaju ugodno?
- Kako zabaviti sve prisutne?
Jedan od načina je iznajmljivanje photobox-a.
Photobooth uređaji za fotografiranje već neko vrijeme koriste se za privatne proslave, a menadžeri zaduženi za event marketing otkrili su da su upravo photobooth uređaji izrazito učinkoviti kod službenih i korporativnih događaja.
Svima je jasno da fotografije stvaraju emocionalnu vezu između korisnika i brenda.
Kad je poslovanje u pitanju, radije kao kupci posežemo za brendovima s kojima smo osjetili upravo emotivnu povezanost.
Novi Event marketing
Eksplozija mobilnog svijeta promijenila je i način na kojima upravljamo događanjima u poslovne svrhe. Photo booth uređaji omogućuju ”marketingašima da spoje svoj brend s korisnicima u trenutku kad se oni zabavljaju, stvarajući tako pozitivnu konotaciju na sam brend.
Fotografije koje korisnici samoinicijativno rade prilikom slikanja kod photo bootha imaju više osmijeha i pršte energijom snažnije od fotografija službenih fotografa. Opušteniji smo kad nas nitko ne gleda te nam se kao korisnicima jako sviđa vesela i interaktivna atmosfera koju nudi photo booth.
Kompanije mogu od fotografija uzvanika napraviti online galerije, mogu same photobox uređaje opremiti u vizualnog identitetu brenda, komunicirati željene poruke, ali i dobiti kontakt podatke onih uzvanika koji bi željeli preuzeti fotografije na svom emailu, a pritom se slažu da ih brend može naknadno kontaktirati.
Tako photobooth uređaji postaju dio iskustvenog marketinga s nenametljivom i zabavnom lead-generation strategijom.
Osim toga, uzvanici će kući ponijeti suvenir – fotografije! A svi vole fotografije i dugo ih čuvamo.
User-generated content
Povećajte učinak event marketinga tako što ćete uzvanike pretvoriti u brend ambasadore.
Brendirane fotografije su moćan vizualni medij koji stvara smislenu vezu između brenda i ciljane skupine. povećajte vidljivost i prepoznatljivost brenda kroz sadržaj kojeg drugi mogu odmah podijeliti.
Vaš photobox.ba tim!
Provjerite naše profile na društvenim mrežama!